    From: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ważność wypowiedzenia umowy o pracę
    Date: Wed, 12 Jan 2011 13:59:33 +0100

    Dnia 03-01-2011 o 23:26:06 Jotte <t...@s...wypad.wp.pl> napisał(a):

    > IMO to nonsens albo ktoś się idiotycznie pomylił.

    > Nie będzie konsekwencji i nie należy tego podpisywać, jedynie zwrócić
    > może uwagę na bzdury. Niech się oni martwią. Umowa okresowa rozwiązała
    > sę z mocy prawa po upływie okresu, na jaki została zawarta. Praca u
    > nieistniejącego pracodawcy to ciekawy pomysł, ale MZ mało realny.

    > http://www.rp.pl/artykul/56641,576544-Kogo-zawiadomi
    c-w-razie-przejecia-zakladu.html

    > Dorośli ludzie wiedzą, że takich rzeczy się nie podpisuje.

    Dzięki za odpowiedź.

    Dorośli ludzie wiedzą, że takich rzeczy się nie podpisuje, ale nie zawsze
    jest wybór. Przełożony powiedział wszystkim pracownikom wprost, podpiszą
    to co jest, albo dzień 31 grudnia będzie ostatnim dniem ich pracy.

    Teraz wszyscy(*) mają umowy na czas określony. Czy w przyszłości będzie
    jakaś szansa na podważenie tego (powinny być na nieokreślony, takie same
    warunki jak w poprzedniej umowie - to wszystko w związku z przejęciem
    firmy) w przyszłości? Czy takie sprawy się przedawniają (w teorii mieli 7
    dni na zgłaszanie uwag do nowych umów, dziwnym trafem jakoś do 9 stycznia
    nowy szef był na urlopie)?

    Pozdrawiam
    Kamil

    (*) Za wyjątkiem tych z którymi umów nie przedłużono.

    PS Coś nie tak ze znakami cytowania w Twoim poście.