  • 1. Data: 2005-08-28 08:52:22
    Temat: waznosc legitymacji ubezpieczeniowej
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Posiadam legitymacje ubezpieczeniową wydaną przez urząd pracy.
    Jak długo jest ona ważna? w książeczce jest napisane, że pół roku, a w
    przychodni mówią, że jeden miesiąc od daty na pieczątce. Jak to w końcu
    jest?

  • 2. Data: 2005-08-28 09:47:32
    Temat: Re: waznosc legitymacji ubezpieczeniowej
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    The Unemployed wrote:
> [...]
    > Jak długo jest ona ważna? w książeczce jest napisane, że pół roku, a w
    > przychodni mówią, że jeden miesiąc od daty na pieczątce. Jak to w końcu

    Jeden miesiąc.

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 3. Data: 2005-08-28 16:49:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Filip Ozimek napisał(a):

    > Jeden miesiąc.

    30 dni, czy do końca kolejnego miesiąca?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-08-28 17:23:44
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Liwiusz wrote:

    > 30 dni, czy do końca kolejnego miesiąca?

    A tego to nie wiem, bo usłuszałem to od kadrowej. Chyba 30 dni od daty
    wbicia się do legitymacji ubezpieczeniowej, mogę się zapytać przy okazji
    jak to dokładnie jest i gdzie szukać tego w przepisach.

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 5. Data: 2005-08-30 08:16:23
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > A tego to nie wiem, bo usłuszałem to od kadrowej. Chyba 30 dni od daty
    > wbicia się do legitymacji ubezpieczeniowej, mogę się zapytać przy okazji
    > jak to dokładnie jest i gdzie szukać tego w przepisach.

    Do konca miesiaca w ktorym zostala podstemplowana i dalej jeszcze 30 dni (
    nastepny miesiac) z ustawy.

    Pozdrawiam Maver

  • 6. Data: 2005-08-30 09:18:21
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>

    > Do konca miesiaca w ktorym zostala podstemplowana i dalej jeszcze 30 dni (
    > nastepny miesiac) z ustawy.

    A pamiętasz może w której mniej więcej ustawie tego szukać? Żeby w razie
    czego można było się na coś powołać...

    --
    Pozdrawiam,
    Shield.

  • 7. Data: 2005-08-30 14:28:52
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Shield" <u...@g...9o.pl> napisał w wiadomości

    > A pamiętasz może w której mniej więcej ustawie tego szukać? Żeby w razie
    > czego można było się na coś powołać...

    ustawa o swiadczeniu opieki zdrowotnej. nie pamietam Dziennika Ustaw.
    Pozdrawiam Maver