  • 1. Data: 2007-12-02 20:47:24
    Temat: ważnosc dowodow osobistych
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Witam
    czy zwrot z ustawy z dnia 7 wrzesnia 07 o czasowym posługiwaniu sie
    dowodami osobistymi: "..stanowią dokument stwierdzający tożsamość osoby
    oraz poświadczający obywatelstwo polskie.." znaczy to ze dowód jest w
    pełni ważny (do 31 marca 08 oczywiscie)? ze będę mógł kupic mieszkanie?

    TIA
    pozdro

  • 2. Data: 2007-12-02 22:29:21
    Temat: Re: ważnosc dowodow osobistych
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oraz poświadczający obywatelstwo polskie.." znaczy to ze dowód jest w
    > pełni ważny (do 31 marca 08 oczywiscie)? ze będę mógł kupic mieszkanie?

    Tak, możesz spokojnie się nim legitymować do końca marca przyszłego
    roku.

  • 3. Data: 2007-12-03 09:49:51
    Od: <s...@a...pl>

    > Tak, możesz spokojnie się nim legitymować do końca marca przyszłego roku.

    Ciekawe były ostatnio reklamy w telewizji, gdy rzekomi "urzędnicy"mówili, ze
    ze starym dowodem od 1 stycznia np. nie zarejestrujesz samochodu... Domyslam
    sie, że to celowe zamierzenie, by ludzi zmobilizować do wymiany. Ale z
    drugiej strony to kłamstwo.

  • 4. Data: 2007-12-03 10:01:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    s...@a...pl pisze:

> [...]
    > zarejestrujesz samochodu... Domyslam sie, że to celowe zamierzenie, by
    > ludzi zmobilizować do wymiany. Ale z drugiej strony to kłamstwo.

    To Ty jeszcze wierzysz w to co mówią politycy i urzędnicy???

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2007-12-03 13:52:00
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    s...@a...pl pisze:

> [...]
    > zarejestrujesz samochodu... Domyslam sie, że to celowe zamierzenie, by
    > ludzi zmobilizować do wymiany. Ale z drugiej strony to kłamstwo.

    bo wtedy to byla prawda, ale przesuneli termin o 3 miesiace (bo by sie
    nie wyrobili :P)

  • 6. Data: 2007-12-03 22:08:24
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Tak, możesz spokojnie się nim legitymować do końca marca przyszłego
    > roku.

    A nie ma tam klauzuli, że musisz mieć do starego poświadczenie wystąpienia o
    nowy dowód wydane przed 31.12.2007 ?

  • 7. Data: 2007-12-04 13:52:17
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>

    nawiazujac do tematu , czy urzad moze nalozyc mi grzywne za to, ze nie
    wymienilem dododu w terminie (tj nie zlozylem wniosku przed 31.12.2007)?
    jesli tak - na jakiej podstawie?

  • 8. Data: 2007-12-04 16:12:21
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Garvey" napisal:

    > przesuneli termin o 3 miesiace (bo by sie nie wyrobili :P)

    Wyrobić to by wyrobili gdyby ludzie nie czekali na ostatnią chwilę.

    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2007-12-04 16:56:58
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 4 Dec 2007 13:52:17 +0000 (UTC), atott napisał(a):

    > nawiazujac do tematu , czy urzad moze nalozyc mi grzywne za to, ze nie
    > wymienilem dododu w terminie (tj nie zlozylem wniosku przed 31.12.2007)?
    > jesli tak - na jakiej podstawie?

    Art 55 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2007-12-04 17:18:36
    Od: <s...@a...pl>

    > bo wtedy to byla prawda, ale przesuneli termin o 3 miesiace (bo by sie nie
    > wyrobili :P)

    Nie była prawda. To o czym pisałem widziałem jakieś 2 tygodnie temu...