  • 1. Data: 2007-12-02 18:08:06
    Temat: wymeldowanie
    Od: archibald <a...@o...pl>

    Witam!
    Chcę kupić dom, niestety jest w nim zameldowana osoba. Na dodatek ta
    osoba odbywa karę pozbawienia wolności. Nie mieszkała w tym domu od
    kilku już lat. Czy można wymeldować taką osobę?

  • 2. Data: 2007-12-02 18:20:38
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    archibald pisze:
> [...]
    > osoba odbywa karę pozbawienia wolności. Nie mieszkała w tym domu od
    > kilku już lat. Czy można wymeldować taką osobę?

    Mozna.

  • 3. Data: 2007-12-02 18:55:22
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr Wojcicki pisze:

    > Mozna.

    jeśli tylko z powodu odbywania kary, to nie bardzo...

    KG

  • 4. Data: 2007-12-03 00:52:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    archibald wrote:
> [...]
    > osoba odbywa karę pozbawienia wolności. Nie mieszkała w tym domu od
    > kilku już lat. Czy można wymeldować taką osobę?

    Dopóki siedzi nie można.
    Potem ma prawo wrócić, nawet jak ci się uda ją wymeldowac.
    Jednym słowem kupujesz dom z lokatorem.

  • 5. Data: 2007-12-03 06:50:31
    Od: archibald <a...@o...pl>

    witek pisze:

    > Dopóki siedzi nie można.
    > Potem ma prawo wrócić, nawet jak ci się uda ją wymeldowac.
    > Jednym słowem kupujesz dom z lokatorem.
    A jeśli udowodnię, że ta osoba przed osadzeniew w zakładzie karnym
    mieszkała pod innym adresem?

  • 6. Data: 2007-12-03 07:37:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Dopóki siedzi nie można.

    To prawda.

    > Potem ma prawo wrócić,

    Podstawa prawna?

  • 7. Data: 2007-12-03 14:43:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To prawda.

    > Podstawa prawna?

    Sam sobie znajdż podstawę prawną.
    Jak jej nie wpuścisz osoba wychodząca z aresztu wygra sprawę o
    przywrócenie posiadania na pierwszej rozprawie sądowej. I nie ma dyskusji.

  • 8. Data: 2007-12-03 15:26:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Sam sobie znajdż podstawę prawną.

    Ty twierdzisz - ty znajdź.

    > Jak jej nie wpuścisz osoba wychodząca z aresztu wygra sprawę o
    > przywrócenie posiadania na pierwszej rozprawie sądowej. I nie ma dyskusji.

    Skoro "nie ma dyskusji" to pewnie jest jakaś podstawa prawna.

    Posiadanie odpada, bo gość sieci w więzieniu, więc jedyny "lokal" jaki
    "posiada" to jego cela.

  • 9. Data: 2007-12-03 16:53:41
    Od: archibald <a...@o...pl>

    Co ma posiadać, skoro przed osadzeniem mieszkał gdzie indziej. Policja
    wiedziała o jego innym miejscu zamieszkania, więc dowody na to są.