  • 1. Data: 2012-10-30 10:33:59
    Temat: wąska droga dojazdowa do działki
    Od: w...@g...com

    Witam
    Mam okazję kupić dwie działki w dobrych pieniądzach, mankamentem jest wąska 4m,
    (ślepa - prowadząca do jednej z działek )droga dojazdowa. Nie zamierzam się tam
    budować to tylko lokata kapitału. Zastanawiam się jednak czy w przyszłości ew nabywca
    nie będzie miał problemu z uzyskaniem stosownych pozwoleń i doprowadzeniem mediów bo
    to goła działka.
    Z góry dzięki za wszelki sugestie
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-30 15:12:14
    Temat: Re: wąska droga dojazdowa do działki
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-10-30 10:33, w...@g...com pisze:
> [...]
    nie będzie miał problemu z uzyskaniem stosownych pozwoleń i doprowadzeniem mediów bo

    4 m jako droga dojazdowa wystarczy. Co do reszty to napisz o warunki
    techniczne dla tej działki do energetyki, gazowni, wod-kan I będziesz
    wiedział co i jak. Możesz sprawdzić w gminie co to działki i jakie gmina
    ma wobec nich plany.

    Ariusz

  • 3. Data: 2012-10-30 19:13:24
    Od: Filip <b...@m...pl>

> [...]
    nie będzie miał problemu z uzyskaniem stosownych pozwoleń i doprowadzeniem mediów bo

    4 metry to jest wąska droga?! Toż to dwupasmówkę można na upartego z
    tego zrobić!

  • 4. Data: 2012-10-31 08:07:52
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > 4 metry to jest wąska droga?! Toż to dwupasmówkę można na upartego z
    > tego zrobić!

    Nie tak hop siup...
    Jak sprawdzisz odległości wymagane mediów, to może zabraknąć na
    samochód. Chodzi mi o minimalne odległości pomiędzy rurą wody a
    przewodem energetycznym a rurą gazową a ogrodzeniem a studzienką a
    punktem przyłącza a itd... Trzeba dokładnie sprawdzić dana lokalizację,
    może wystarczy, może nie.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-11-05 08:33:09
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-10-31 08:07, Krzysztof Jodłowski pisze:

> [...]
    > przewodem energetycznym a rurą gazową a ogrodzeniem a studzienką a
    > punktem przyłącza a itd... Trzeba dokładnie sprawdzić dana lokalizację,

    Media mogą iść w drodze - pod warunkiem odpowiedniego
    zabezpieczenia/wykonania - np. rury osłonowe.

    To że dostawcy nie chcą tego robić bo to o wiele droższe, a na dodatek w
    razie awarii muszą po jej usunięciu doprowadzić drogę do stanu pierwotnego

    Ariusz

  • 6. Data: 2012-11-05 09:58:21
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Media mogą iść w drodze - pod warunkiem odpowiedniego
    > zabezpieczenia/wykonania - np. rury osłonowe.

    Uwierz. Czasem po prostu się nie da na wąskiej przestrzeni. Wynika to z
    układu/kierunków wejść/rzędnych itp. Dlatego napisałem, że trzeba
    dokładnie sprawdzić.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof