    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 17 Jul 2020 13:31:51 -0700 (PDT)
    <1kywskct2kjpf.1hw9wuiiyq3te$.dlg@40tude.net>
    <5f0dcde4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1018fd$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f101a38$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1029dd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5f104552$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5f109574$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5f11d3a0$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: warunkowo umorzyli
    From: WS <L...@c...pl>

    On Friday, July 17, 2020 at 6:36:50 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > Co najwyżej w teorii. W praktyce z ABSem będzie krócej, bo będziesz na
    > granicy zablokowania kół, a bez albo sporo przed zablokowaniem, albo na
    > zablokowanych. W obu przypadkach będzie dłużej.

    W 99.99% przypadkow tak, wspolczesny ABS (nascie lat do tylu) dziala niezaleznie na
    kazde kolo, hamulcem nie da sie tak

    > PS tak wiem, że to grupa mistrzów i powszechnie jest że część kontroluje
    > kółka lepiej niż ABS (a więc każde z osobna;)

    ;) no wiec nie, kilka razy mialem ochote zalozyc wylacznik ABSu, np. nie radzi sobie
    na cienkiej warstwie sniegu, gdzie kola sie blokuja po lekkim przyhamowaniu i
    odpuszcza, a wystarczy sie "przebic" przez ten snieg do asfaltu i samochod hamuje na
    kilka razy krotszej odleglosci... (nawet na zablokowanych kolach) kiedys sie tak
    bawilem na placyku (Astra F), udalo mi sie chyba zasyfic czujniki i ABSu sniegiem,
    sam sie zdeaktywowal, wtedy hamowanie bylo prawie jak na suchym, po restarcie wrocilo
    do normy, czyli praktycznie brak hamowania...