  • Data: 2020-07-11 00:04:52
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2020 o 22:48, Animka pisze:

    > Z tego co kiedyś czytałam to on mówił, że jak skręcał to nie widział
    > żadnego samochodu. Widocznie ten samochód był dużo dalej, ale musiał
    > szybko jechać-za szybko. Często widzę mknące szybko samochody-kolumny
    > rządowe zmierzające chyba do Wilanowa i z powrotem bez włączonych
    > sygnałów,

    Ale to informacja dziennikarzy. Natomiast trzeba by było wiedzieć, co
    jest w materiałach. Zwłaszcza, ze wstępnie gość się podobno przyznał.
    Oczywiście zdaję sobie sprawę, jak to mogło wyglądać, tym nie mniej sąd
    musi brać pod uwagę wszystko.

    Co do kolumn SOP, to dawniej VIP-ów śmigłowcami podwożono i jechali na
    sygnałach kawalątek. PIS w ramach oszczędnego państwa z tego
    zrezygnował, choć trzeba by było się zastanowić, na ile taniej jest
    kilka limuzyn pchać drogą i ryzykować kolizje.
    --
    Robert Tomasik