  • Data: 2005-03-05 10:37:18
    Temat: Re: warunki miejsca pracy?
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > inteligecja to coś, czego jak widzę i Tobie brakuje...

    mozesz rozwinac? Brakuje bo sie z Toba nie zgadzam? Poziom Leszka?

    > nie potrrafisz odpowiedzieć na pytanie - milcz!

    ale mam ochote to skomentowac do czego mam swiete prawo, i zadna menda nie
    bedzie
    mi mowic co mam robic.

    > a przede wszystkim czytaj dokłanie posty...

    przeczytalem go baardzo dokladnie.

    "czy można domagać się od pracodawcy jakiegokolwiek zadośćuczynienia za
    pracę
    w warunkach niezgodnych z przepisami?
    chodzi o wysokość pomieszczeń, wentylację, oświetlenie, powierzchnię
    przypadającą na pracownika, kubaturę przypadającą na pracownika i w końcu
    natężenie pola elektromagnetycznego?"

    pieniacz jak nic, wszystko Ci nie pasuje.

    "dodam, że prawdopodobnie dałoby się wykazać oznaki uszczerbku na
    zdrowiu...np.osłabienie wzroku od pracy przez 12 godzin w sztucznym"

    mozesz to rozwinac ?
    Swiatlo za slabe za mocne czy jak?

    P.