  • Data: 2005-03-05 02:24:47
    Temat: Re: warunki miejsca pracy?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PEPE wrote:
    > pomyśl, zastanów się...
    > pogłówkuj...
    > myślenie nie boli...
    > ba! myślenie ma kolosalną przyszłość!
    > ale jak widzę - nie w tym wypadku...
    > zadałem konkretne pytanie dotyczące materiału, nad którym pracuję...
    > nie znasz odpowiedzi - nie popisuj się podstawową znajomością kompa...
    > nie pozdrawiam usenetowych harcowników

    Aleś nerwowy.
    Jak oczekujesz konkretnej odpowiedzi idź do prawnika dostaniesz
    konkretną odpwiedź za konkretne pieniądze.
    Ta grupa jest grupą ludzi dobrej woli i nikt nie ma obowiązku odpowiadać
    na twoje maile.
    A ty wpadasz z butami i zaczynasz ja płacę ja wymagam.
    No to ja mogę w ten sam sposób. Porada prawna kosztuje 100 zł.