  • Data: 2003-11-06 07:09:38
    Temat: Re: warta - odszkodowanie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > warta proponuje 50% winy mojej oraz 50% winy "przeciwnika"
    > ps. w sadzie podczas uzadaniania wyroku sedzia jednoznacznie stwierdzil ze
    > wina jest po stronie "przeciwnika" i gdyby nie zawracal na 4 pasmowce przez

    No to przeciez winny jest przeciwnik. To chyba jasne. A ty dostales
    tylko mandat za "zwiekszenie rozmiarow wypadku" ;)

    Dlatego nie idz na kompromis i wskaz "przeciwnika" a jako dowod podaj
    wyrok sadu.

    Dla Warty sila rzeczy tak jest najlepiej, bo wtedy wyplaci jakies grosze

    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/