  • Data: 2003-02-12 22:28:33
    Temat: Re: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Od: "Anna Porażka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > RAAAAANY !!! Jak ja mam w takim razie prowadzić sponsoring takiej
    > rozsypanki.
    > A może stronaka w internecie na początek was interesuje jakis serwer grupy
    > konta e poczty.
    >
    > Stan_Z

    Dobra jak potrzebujecie sekretarki/ asystentki to dajcie znac, na razie
    jestem bezrobotna a w CV ciekawie by brzmiało, że byłam sekretarką przez
    internet ;o) A co do legitymacji to ja sie pisze na maly dyplomik i miłe
    referencjem :o) ( Stycznośc z prawem miałam jak próbowałam dostac się na
    uczelnię ale mnie nie chcieli, bo widocznie wyczuli pismo nosem, że zostane
    "krwawym adwokatem" i "trup bedzie sie słał gesto" :o) A tak ogólnie to
    jestem do rany przyłóz :O)

    pozdrawiam wszystkich

    Ania