eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowady dysków twardych › Re: wady dysków twardych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wady dysków twardych
    Date: Thu, 10 Apr 2003 15:47:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <b73smv$j3o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b73bg8$lrk$1@nemesis.news.tpi.pl> <b73ruu$cdb$1@news.supermedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: pz66.szczecin.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1049982495 19576 80.49.28.66 (10 Apr 2003 13:48:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Apr 2003 13:48:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:140321
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Drodzy fachowcy tak się dziwnie składa, ze sprzedając sprzęt za grube
    > miliony trzeba było zaznaczyć w warunkach gwarancyjnych jakie trzeba
    spełnić
    > wymagania techniczne pracy serwera.( w grę wchodzi wyłącznie język polski)
    > Wówczas niespełnienie ich przez użytkownika mogło by skutkować utratą
    > gwarancji. Jak mniemam tego zapewne nie uczyniliście. Zatem sugerowanie,

    > przyczyną awarii dysków było:
    > A.) brak zasilacza awaryjnego
    > B.) usytuowanie go w sekretariacie na podłodze gdzie "każdy mógł go
    kopnąć,
    > a sprzątaczka zahaczyć miotłą"
    > jest co najmniej śmieszne i proponuje byście rzeczy nie podnosili w
    Sądzie.
    > Powinniście zastanowić się czego jeszcze nie zrobiliście lub co
    zrobiliście
    > może będzie łatwiej ocenić sytuację.
    >
    > Stan_Z

    Akurat dokumentację dostali. Na marginesie nie jestesmy w USA by każdemu
    pisać, że suszarki do włosów nie używa się w wannie. Średnio inteligenty
    człowiek, wie,że DVD nie stawia się do góry nogami, a komputera nie kopie.
    Tu chodzi o cos innego. Padły dyski. Nie z winy servera bo on jest sprawny.
    Była albo:
    1. wada w dyskach (co z uwagi na liczbe padniętych w postaci 4 sztuk w ciągu
    3 miesięcy jest praktycznie niemozliwe) lub,
    2. niewłasciwe uzywanie.
    Server ma zapisane logi, z których wynika że "meldował" o padnietym dysku.
    Jakby wtedy do nas przyszli to NIC by nie stracili. Chodzi o to, że sprawe
    olali i dopiero jak w ogóle przestało działać się do nas odezwali...

    Dodając jeszcze, mało tego, że nie wzięliśmy na siebie odpowiedzialności za
    dane to w gwarancji jest jasno stwierdzone, że tej odpowiedzialności nie
    ponosimy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1