    From: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: wada auta uzywanego po 8 miesiacach.
    Date: Sun, 25 Jan 2009 15:53:51 +0100

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 14:19:53 +0100, J.F. powiedział:

    > Ale tylko gdy sprzedaje osoba prywatna .. no chyba zeby sie wczytac
    > w owe "w zakresie dzialalnosci przedsiebiorstwa" - dealer samochodow
    > tak, browar sprzedajac uzywane auto prezesa byc moze juz nie.

    W każdym razie nadal wychodzi mi, że klazula, o której mówimy, jest
    bezprawna. W sprzedaży przez osobę fizyczną wynika to z KC, a (nawet bez
    wczytywania się) nie sądzę, żeby sprzedaż przez przedsiębiorce była
    traktowana łagodniej.

    > tylko nie bardzo wiadomo jak interpretowac "po przejsciu
    > niebezpieczenstwa"..

    Zgadję, że chodzi o czas po zmianie właściciela.

    Pozdrawiam,
    aari^^^

    --
    Bright light is the end