    From: "TomaSz." <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: w sprawie rekrutacji na stanowisko
    Date: Thu, 23 Aug 2007 09:25:28 +0200

    Dnia 23-08-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'gregor' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > Mam dosc nietypowa sprawe zlozylem papiery na 3 stanowiska publiczne
    > do weterynarii, celnikow i policji jako informatyk
    >
    > mam nie chwalac sie doswiadczenie oraz spelniam wszystkie niezbedne
    > wymogi co do rozpoczecia przynajmniej rozmowy ze mna na te stanowiska
    >
    > niestety minelo juz z 2-3 tygodnie od zlozenia papierow i nie otrzymalem
    > najmniejszego odzewu z tych jednostek

    Zależy, co to za stanowiska - przy samorządowych obowiązują konkretne
    przepisy
    http://www.portalmed.pl/xml/prawo/administracja/admi
    nistracja/r2005/051020

    -----
    Art. 3b.

    1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o
    naborze, upowszechnia się w Biuletynie listę kandydatów, którzy spełniają
    wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.

    2. Lista, o której mowa w ust. 1, zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz
    ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

    3. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią
    informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze
    stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze.

    Art. 3c.

    1. Sporządza się protokół przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko
    urzędnicze.

    2. Protokół zawiera w szczególności:

    1) określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór,
    liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5
    najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełniania przez nich poziomu
    wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,

    2) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,

    3) uzasadnienie dokonanego wyboru.

    Art. 3d.

    1. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia
    zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w
    przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

    2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:

    1) nazwę i adres jednostki,

    2) określenie stanowiska urzędniczego,

    3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w
    rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,

    4) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie
    niezatrudnienia żadnego kandydata na stanowisko urzędnicze.

    3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie i na tablicy
    informacyjnej w jednostce, w której był prowadzony nabór, przez okres co
    najmniej 3 miesięcy.

    -----

    > podejzewam, ze dzialaja tu sily typu uklady, gdzie do pracy przyjmuje
    > sie "swoich", niekoniecznie z odpowiednim przygotowaniem do tych
    > stanowisk (choc tego pewny w 100% nie jestem)
    >
    > teraz chcialbym to wyjasnic z tymi jednostkami dlaczego nie zostalem
    > zaproszony na rozmowe a to dlatego, ze nie lubie byc robiony w bambuko

    > w jaki sposob mozna dokopac rekrutujacym ?
    > jakis sad pracy, czy jest wogole jakas mozliwosc na rozstrzygniecie tego
    > typu sprawy ?

    Niewiele możesz zrobić - jak się chce wsadzić na stonowisko swojego
    człowieka, to się go wsadzi zgodnie z przepisami i procedurą :(

    --
    TomaSz.
    vacation sig