  • Data: 2009-03-19 07:15:54
    Temat: Re: użycie utworu muzycznego w reklamie
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:
    > Ummm... Muszą? Znaczy się muzyk nie może grać sobie a muzom, musi być
    > członkiem tych mafii^B^B^B^B^B szlachetnych organizacji?

    No własnie Zaiks ponoć (wg. Zaiksu) reprezentuje nawet tych artystów,
    których nie reprezentuje, tak, i nawet na tych, których zaiks nie
    reprezentuje, czekają pieniądze w kasie zaiksu. Problem jest ten,
    że Zaiks niechetnie udziela informacji na temat artystów, których
    reprezentuje, bo łatwiej można ścigać haracz mówiąc, że się
    reprezentuje wszystkich.

    http://zaiks-stop.v.pl/