  • 31. Data: 2010-05-18 13:56:48
    Temat: Re: uwowa wynajmu mieszkania - 4 pytania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pamana wrote:

    > Zostanie wyrzucony bo nie wywiązuje sie z umowy .

    tylko i wylacznie przez komornika.
    Jesli zrobisz to sam to odpowiesz, ze naruszenie miru domowego, przy
    okazji coś zginie z jego rzeczy wartosciowych i jeszcze mu zapłacisz za
    czas od momentu kiedy go wyrzucisz do czasu kiedy wytoczy ci proces o
    przywrocenie posiadania i to jego komornik wprowadzi do mieszkania.

    > dwa mam pieniądze w wysokości iluś tam czynszów na pokrycie ew.
    > zniszczeń i z tego spłacam ew. dług.
    >

    > Trzy a co jeśli przestaje płacić rachunki i znika ?
    > gazownicy go szukają ,pytanie czy w tym mieszkaniu włączą mi gaz bez
    > uregulowania wcześniejszych opłat ?

    to nie twoj dlug.

    > Cztery aby zawrzeć umowę zapewne trzeba zameldować lokatorów,
    > nie spotkałam aby lokatorzy chcieli sie meldować.

    kazdy sie sam melduje.

    > tym bardziej ,że w tym mieszkaniu są zameldowane osoby i domeldowując
    > kolejne wzrastają koszty.
    > (meldunek to sprawa indywidualna)

    > nie wynajmuję rodzinom z dziećmi :)

    bez znaczenia komu wynajmujesz

  • 32. Data: 2010-05-18 13:59:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pamana wrote:

    > dlatego nie wynajmuję dorosłym tylko mlodziezy takiej ktora przyjezdza
    > ogladac mieszkanie z rodzicami ;)
    > p.

    ciekawe kiedy trafisz na studenta prawa,ktory oskarzy cie dyskryminacje
    ze wzgledu na wiek.
    Znam takiego jednego, ktory ma z tego niezly dochod.
    Odpowiada na ogloszenia o prace dla sekretarek, po czym wygrywa sprawy w
    sadzie o dyskryminacje ze wzgledu na plec.

  • 33. Data: 2010-05-18 14:01:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Jeżeli przyjechały do pracy to masz "wykonywanie pracy poza miejscem
    > pobytu stałego"

    ale to one musza z tym wnioskiem wystapic jesli im zalezy na meldunku
    tymczasowym.
    Ty jak wlasciciel nie masz wplywu na to jak sie zamelduja.
    Bez problemu moga zlozyc wniosek o zameldowanie na stale i nic z tym nie
    mozesz zrobic.

  • 34. Data: 2010-05-18 14:02:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wromek wrote:

    > ja np. oddalem prąd najemcy (gazu nie ma)-w razie czego niech sobie ZE z
    > niego sciąga ;)

    dokladnie.

  • 35. Data: 2010-05-18 14:02:52
    Od: pamana <b...@a...pl>

> [...]
    > czas od momentu kiedy go wyrzucisz do czasu kiedy wytoczy ci proces o
    > przywrocenie posiadania i to jego komornik wprowadzi do mieszkania.

    Tak, za pol roku ?
    a potem z czego sciagne za oplaty jak on okaze bezrobotny ?

    Wiem od speca od nieruchomości ,że takie rzeczy załatwi się inaczej ale
    to nie tą grupę ;)
    p.

  • 36. Data: 2010-05-18 14:03:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wromek wrote:

    > z drugiej strony jak zaprzestanie placenia za mieszkanie to prąd bedzie mial
    > a jak prąd jest na wlasciciela to taki sobie idzie do ZE lub GAZu i
    > mowi:"prosze mnie tam odłączyc" i klajent nie ma prąda albo gaza ;)

    to sobie pojdzie i podpisze umowa na siebie.
    Bez sensu.

  • 37. Data: 2010-05-18 14:50:18
    Od: pamana <b...@a...pl>

> [...]
    > Odpowiada na ogloszenia o prace dla sekretarek, po czym wygrywa sprawy w
    > sadzie o dyskryminacje ze wzgledu na plec.

    u nas niet wydzialu prawa , i... jak widac można spotkac na kazdym
    wydziale.w sumie ten pan powinnien zostac komornikiem;)
    p.

  • 38. Data: 2010-05-18 15:13:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pamana wrote:

    > u nas niet wydzialu prawa , i... jak widac można spotkac na kazdym
    > wydziale.w sumie ten pan powinnien zostac komornikiem;)
    > p.

    Student mobilny jest. Nie musi byc wydziału prawa u was.

  • 39. Data: 2010-05-18 15:15:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pamana wrote:

    > Tak, za pol roku ?
    > a potem z czego sciagne za oplaty jak on okaze bezrobotny ?

    to twoj problem.
    Wynajmujesz mieszkanie ponosisz ryzyko.
    Z niczego nie ściągniesz. Wpiszesz w straty i bedziesz o jedno
    doświadczenie mądrzejszy.

    > Wiem od speca od nieruchomości ,że takie rzeczy załatwi się inaczej ale
    > to nie tą grupę ;)

    wiesz, był sobie takie jeden dziekan wydziału prawa i trafił na
    mądrzejszego od siebie. Długo się bujał ze studentem w swoim mieszkaniu.
    Gdyby załatwiał rzeczy inaczej to już by siedział.

  • 40. Data: 2010-05-18 17:21:48
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ale o 1/2 większe prawdopodobieństwo, że któraś zajdzie....
    .... w ciążę ;-)

    -----

    | Wpisz obydwie - odpowiadać będą solidarnie za wszelkie należności, no i je zamelduj
    - oczywiście terminowo, dla nich to dodatkowy
    koszt, a nie daj się zbyć, że "studentka to ciągle na wykładach".