    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 01 Dec 2010 09:19:55 +0100
    Subject: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4cf4c066$1@news.home.net.pl> <id2iom$bl0$2@news.onet.pl>
    <4cf4d0d4$1@news.home.net.pl> <p...@r...org>
    <4cf4dc5b$1@news.home.net.pl> <p...@r...org>
    <4cf4ee4b$1@news.home.net.pl> <id396h$pkc$1@news.onet.pl>
    <4cf5481c$1@news.home.net.pl>
    <4cf54901$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf549e1$1@news.home.net.pl>
    <4cf54ad3$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf55149$1@news.home.net.pl>
    <4cf551d2$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf5574f$1@news.home.net.pl>
    <4cf55833$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf55b0f$1@news.home.net.pl>
    <4cf55cda$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf60276$1@news.home.net.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie bardzo. Albo tak mocno zaciemniłaś interpretację swoim podejściem do
    > spraw ("haki" itepe), że zupełnie nie zrozumiałaś.

    Haki były później.

    > W pewnych szczególnych przypadkach chyba już jest, ale to zupełnie inne
    > przypadki.

    No właśnie,zupełnie nie ta skala.

    > Porozmawiam próbując go do tego przekonać, nie wolno mi?

    Oczywiście, że wolno. Chyba, że jemu się nie będzie chciało.

    > [ciach]

    > Czy język polski nie jest twoim językiem rodzimym i dlatego masz problem
    > ze zrozumieniem trybu przypuszczającego czasownika "być"?

    A jaki Ty masz problem ze zrozumieniem, że owego trybu przypuszczającego po
    prostu NIE MA, bo prawo stanowi inaczej, jak Ci wcześniej zacytowano?

    > No to trudno. Dlaczego masz do mnie pretensje, że szukam?

    A skąd Ci się pretensje wzięły?
    Stwierdziłam fakt. I tyle.
    J.