  • Data: 2010-11-30 10:23:44
    Temat: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2010 11:13, PesTYcyD pisze:

    > Weź darmozjadzie szufle w łapy i odśnież przed domem. Typowy
    > roszczeniowiec mentalnie tkwiący w prlu

    Primo: darmozjadem jesteś może ty i twój ojciec-menel.

    Secundo: przed domem to sobie odśnieżam, ale nie mam ani czasu ani siły
    2x dziennie 1,5 godziny poświęcać na odśnieżenie 60m drogi.

    Tertio: jakbyś się tępaku nauczył czytać, jak prosiłem, to byś
    zrozumiał, że chodzi mi o zaagitowanie uparciuszka do pozbycia się w
    cholerę tego kawałka drogi na rzecz gminy, żeby gmina odśnieżała.

    Quatro: swoje totalne odmóżdżenie udowadniasz bełkotem typu "dał wam
    darmo do użytkowania" - to był jego obowiązek, a nie łaska pańska.
    Pomijając wszystko inne - inaczej by tych działek w ogóle nie sprzedał.

    Quinto: weź się do roboty, bezrobotny menelu - możesz zacząć od dyżuru z
    łopatą na tej drodze. Dostaniesz na piwo i ciepły posiłek. Tylko nie
    oszalej ze szczęścia.