    From: pixel <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ..utrata prawa jazdy..
    Date: Tue, 8 Mar 2005 23:32:26 -0800

    On 8 Mar 2005 18:37:19 +0100, Pawel Kozik wrote:

    > a jakby go zabil czezwy - to czezwym zabierac??

    Proszę, tylko nie czezwy, jak już to trzeźwy.

    A sytuacja jest taka, jeżeli Amon_Tea uważa, że nic się nie stało, to
    znaczy, że pewnie sytuacja się powtórzy za 3 lub więcej lat. Oby nikogo nie
    zabił, a tylko uderzył w kolejny słupek.

    Gorszy od kierowcy-pijaka jest kierowca-pijak, który miał wypadek pod
    wpływem alkoholu i nie zdaje sobie sprawy, że dobrze że właśnie tak się
    stało.

    > a jesli jest czezwy i nim wymachuje to nie??
    ^^^^^^ TRZEŹWY!!!
    > troche logiki.

    Zapominasz, że trudniej jest być pijanym i nie wymachiwać.

    Za jazdę po pijanemu są b. duże kary, a jednak nadal się to zdarza.
    Najwyraźniej kary powinny być jeszcze wyższe (jak ktoś zasugerował -
    dożywotnie odebranie prawa jazdy)

    --
    ?pixel(TM)
    ?Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały