  • Data: 2005-03-09 12:05:09
    Temat: Re: ..utrata prawa jazdy..
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Andrzej Lawa [Wed, 09 Mar 2005 03:12:44 +0100]:

    > Tak w ramach głupawki spowodowanej brakiem snu od 48 godzin
    > (mała robótka) - w sumie czuję się (chyba - bo zasadniczo
    > jestem abstynetnem) jak po paru kielichach. Ale przepisy nic
    > bezpośrednio nie mówią o siadaniu za kółkiem po dwóch bezsennych
    > nocach... A refleks i okolicę na pewno mam solidnie przytępione.

    No i miedzy innymi dlatego ze nie wszystko jest scisle obwarowane
    przepisami, musze tez w jakims stopniu liczyc na zdrowy rozsadek
    kierowcow ktorych spotykam na drogach.

    A na zdrowym rozsadku kogos, kto nie widzi nic zlego w tym, ze
    wsiadl za kolko po pijaku -- jakos ciezko mi polegac :/

    Kira