eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoutrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż › Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
    Date: Wed, 18 Jul 2007 12:34:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <f7kqd3$jqe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f7iijd$250o$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: fjh82.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1184754915 20302 83.13.241.82 (18 Jul 2007 10:35:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jul 2007 10:35:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.12 (Windows/20070509)
    In-Reply-To: <f7iijd$250o$1@news.mm.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:473851
    [ ukryj nagłówki ]

    kawex napisał(a):
    > Witam
    > Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe.
    >
    > Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie gwarancyjnej
    > dołączonej do tego produkty wynika, że:
    > Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować .
    > Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy.
    > Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie
    > ościeżnicy bez jej betonowania.
    >
    > W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w
    > pkt. 7 opis że:
    > Gwarancja traci ważność w przypadku:
    > a) niewłaściwego montażu.
    >
    > Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa
    > unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą.
    > Mam pytanie:
    > W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i
    > montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi?
    > pozdr.
    > Artur K.

    Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś
    martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi na
    półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od ściany,
    jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie ważna. IMHO
    jakaś bzdura.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1