eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie? › Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    Message-ID: <s...@g...mierzwiak.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 82.143.145.17
    Date: 24 Oct 2007 15:15:06 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1193231706 82.143.145.17 (24 Oct 2007 15:15:06 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:493578
    [ ukryj nagłówki ]

    a...@g...pl napisał(a):

    > Transakcja allegro, wysylka paczki kurierek (19,90zl jedyna opcja u
    > sprzedajacego), paczka dolatuje brak uszkodzen zewnetrznych, mimo tego
    > otwieram przy kurierze i jest zbita szybka w drukarce (wartosc
    > drukarki 99zl), kurier proponuje zamiast protokolu (bo zbyt duzo
    > czasu) adnotacje na awizo z jego i moim podpisem o uszkodzonej
    > przesylce, kurier zabiera paczke ze soba. Dodam ze przesylka nie byla
    > uszkodzona zewnetrznie ale w srodku byla zapakowana w worek ochronny
    > co nie chronilo drukarki, powinine byc styropian, nie bylo oryginalnej
    > zawartosci ochronnej, ogolem zlezapakowana.

    Hmm... Powinienes spisac protokol. I nie interpretowac bo skoro
    stwierdziles, ze przesylka jest "zle zapakowana" to dales firmie
    kurierskiej podstawe do odmowy wyplacenia odszkodowania i co za tym
    idzie teraz mozesz sie sam wyklocac ze sprzedawca. Gdybys spisal
    protokol w ktorym napisalbys ze "uszkodzona w transporcie" to
    sprzedajacy dostalby pieniadze z ubezpieczenia i jak mysle latwiej by
    sie z Toba dogadal.

    > Sprzedajacy twierdzi ze to nie jego problem bo nie ma protokolu i
    > firma wysylkowa nie zwroci mu ubezpieczenia za paczke (500zl) ja mam
    > sie o to martwic

    Dokladnie tak ;)

    > Moje pytanie co teraz robic? Jakie mam prawa jako kupujacy,
    > sprzedajacy nie dostarczyl mi sprawnej przesylki, kurier wprowadzil w
    > blad zostalem bez niczego, sprzedajacy chce mi odeslac ta sama
    > uszkodzona drukarke

    Sam sobie odpowiedz :)

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1