  • 31. Data: 2012-11-17 18:37:31
    Temat: Re: usunięcie danych z serwera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2012 18:21, Marek Dyjor pisze:

    > Gamoń Lawa nie umie czytać, ja nic nie pisałem o nieograniczonej
    > odpowiedzialności, napisałem tylko ze zwykle można nie odpowiedać za
    > zdarzenia losowe, zalanie, pożar, awaria dysku itp... ale już ciężko
    > sie wykręcić jest zwykle od odpowiedzialności od celowego wyrządzenia
    > szkody, a tutaj meiliśmy z czymś takim doczynienia. IMHO oczyiście.

    Nie mieliśmy. Mieliśmy do czynienia z pomyłką. Błędem operatora. Twoje
    urojenia są nieistotne.

    > Prowadzę firmę instalacyjno budowlaną, jeśli podczas mojej pracy na
    > budowie dom sie spali to mi nic do tego nie odpowiadam za zniszczenia
    > domu, Jeśli jednak mój pracownik podpali dom przez zaniedbanie czy
    > celowe działanie to właściciel ma pełne prawo scigac mnie za zniszczenie
    > domu.

    Bo takie podpisujesz umowy, gamoniu.

    > Umowa nie może całkowicie wyłączyć odpowiedzialność co ty sugerowałeś.

    Czyżby?

    > Celowe działanie na szkodę jest działaniem przestępczym i takiego nie

    Czyli wszelki hazard jest przestępstwem, włącznie z lotto.

    > można wyłączyć na drodze umowy, bo równie dobrze można by wyłączyć
    > odpowiedzialność np od morderstwa.

    Drogi gamoniu - to nie było celowe działanie na szkodę, ale pomyłka
    operatora. Równie dobrze mógł pomylić konta do skasowania a nie motywację.

  • 32. Data: 2012-11-17 18:43:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie mieliśmy. Mieliśmy do czynienia z pomyłką. Błędem operatora. Twoje
    > urojenia są nieistotne.

    imho to nie jest błąd operatora tylko działanie celowe, zaniedbanie, ktoś
    niewiadomo kta kazał mu usunąć konto i on to zrobił nawet nie informując
    właściciela konta.

    > Bo takie podpisujesz umowy, gamoniu.

    sugerujesz ze jak w umowie napiszę że nie biorę odpowiedzialności to mogę
    przez POMYŁKĘ zburzyć dom, a;lbo go spalić?

    > Czyżby?

    > Czyli wszelki hazard jest przestępstwem, włącznie z lotto.

    zaczynasz bredzić, w sumei jak zwykle zresztą.

    > Drogi gamoniu - to nie było celowe działanie na szkodę, ale pomyłka
    > operatora. Równie dobrze mógł pomylić konta do skasowania a nie
    > motywację.

    zaniedbanie... nie pomyłka.

    muszę twoją metodę wypróbować jak kiedyś spowoduje wypadek drogowy, powiem
    że sie pomyliłem i niech sie ode mnie policja i właściciel rozbitego
    sampchodu odczepią. POMYLIŁEM SIĘ.

  • 33. Data: 2012-11-17 18:58:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2012 18:43, Marek Dyjor pisze:

    > imho to nie jest błąd operatora tylko działanie celowe, zaniedbanie,

    Sam nie rozumiesz, co piszesz. Zaniedbanie oraz celowe działanie to dwie
    zupełnie różne rzeczy.

    > ktoś niewiadomo kta kazał mu usunąć konto i on to zrobił nawet nie
    > informując właściciela konta.

    Pozwij YouTube. Oni to robią dość regularnie.

    > sugerujesz ze jak w umowie napiszę że nie biorę odpowiedzialności to
    > mogę przez POMYŁKĘ zburzyć dom, a;lbo go spalić?

    Jeśli trafisz na kogoś, kto podpisze taką umowę, to czemu nie?

    Tylko nie oczekuj, że w takiej sytuacji dostaniesz dobrą stawkę, jeśli w
    ogóle kogoś znajdziesz. Generalnie - dostajesz to, za co płacisz. Im
    wyższa stawka - tym wyższa jakość usługi i wyższa odpowiedzialność.

    [ciach]

    > zaczynasz bredzić, w sumei jak zwykle zresztą.

    Opinia kogoś uporczywie kaleczącego słowa (jak jakiś pijak) ma niewielki
    ciężar gatunkowy.

    > zaniedbanie... nie pomyłka.

    Niewielka różnica.

    > muszę twoją metodę wypróbować jak kiedyś spowoduje wypadek drogowy,
    > powiem że sie pomyliłem i niech sie ode mnie policja i właściciel
    > rozbitego sampchodu odczepią. POMYLIŁEM SIĘ.

    Ty na prawdę jesteś jakiś ograniczony umysłowo...

    Nie odróżniasz wzajemnej odpowiedzialności ustalonej w umowie od
    naruszania warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego.

    Ale jeśli twój prymitywny umysł musi koniecznie trzymać się samochodów,
    to proszę uprzejmie: "Demolition Derby". Uważasz, że biorący udział w
    takiej imprezie muszą sobie wzajemnie pokrywać koszty stłuczek?

  • 34. Data: 2012-11-17 20:57:03
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > domu, Jeśli jednak mój pracownik podpali dom przez zaniedbanie czy
    > celowe działanie to właściciel ma pełne prawo scigac mnie za zniszczenie

    Dane to nie dom, skoro zostały tam skopiowane, to skądś. I tego co je tam
    skopiował powinien je nadal mieć. A jak nie ma, to jest głupi, mówiąc
    krótko i bez ogródek.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2012-11-17 20:58:41
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > domu, Jeśli jednak mój pracownik podpali dom przez zaniedbanie czy
    > celowe działanie to właściciel ma pełne prawo scigac mnie za zniszczenie

    Dane to nie dom, skoro zostały tam skopiowane, to skądś. I ten co je tam

  • 36. Data: 2012-11-17 23:43:27
    Od: Bartolomeo <n...@g...com>

    W dniu 2012-11-15 07:06, Krystek pisze:
    > Usunięto mi dane z serwera na podstawie błędnego zgłoszenia przez jakąś
    > organizację.

    Witaj w "chmurze" kolego.

    --
    pzdr

  • 37. Data: 2012-11-18 13:13:56
    Temat: Re: usuni?cie danych z serwera
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t? wrote:
    > Dane to nie dom, skoro zostały tam skopiowane, to skądś

    Dane oprocz kopiowania rowniez sie wprowadza lub przetwarza i
    niekoniecznie musi istniec jedno "skądś".

  • 38. Data: 2012-11-18 14:29:45
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    t? wrote:
    > Dane to nie dom, skoro zostały tam skopiowane, to skądś. I ten co je tam
    > skopiował powinien je nadal mieć. A jak nie ma, to jest głupi, mówiąc
    > krótko i bez ogródek.

    Z głowy? Z pomiarów rejestrowanych zdalnie? Chyba masz bardzo
    ograniczone postrzeganie świata albo uwielbiasz kompromitacje. "Jesteś
    głupi, mówiąc krótko i bez ogródek"

    Krystian

  • 39. Data: 2012-11-18 21:05:17
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    witek wrote:

    > Dane oprocz kopiowania rowniez sie wprowadza lub przetwarza i
    > niekoniecznie musi istniec jedno "skądś".

    Ważnych danych nie trzyma się w jednym miejscu -- to podstawa. Kto tego
    nie rozumie prędzej czy później zrozumie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 40. Data: 2012-11-18 21:06:37
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Krystek wrote:

    > Z głowy? Z pomiarów rejestrowanych zdalnie? Chyba masz bardzo
    > ograniczone postrzeganie świata albo uwielbiasz kompromitacje. "Jesteś
    > głupi, mówiąc krótko i bez ogródek"

    Jak już pisałem -- ważnych danych nie trzyma się w jednym miejscu. Do są
    podstawy podstaw.

    --
    ss??q s? ??u??ou??