  • Date: Sat, 17 Nov 2012 18:37:31 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: usunięcie danych z serwera
    <50a4efcb$1@news.home.net.pl> <k839eo$d9e$1@news.task.gda.pl>
    <1...@g...com>
    <50a60936$0$15108$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <4...@g...com>
    <50a61a1f$1@news.home.net.pl>
    <b...@g...com>
    <50a63956$1@news.home.net.pl>
    <b...@g...com>
    <50a7708b$1@news.home.net.pl> <k88h3m$q3c$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 17.11.2012 18:21, Marek Dyjor pisze:

    > Gamoń Lawa nie umie czytać, ja nic nie pisałem o nieograniczonej
    > odpowiedzialności, napisałem tylko ze zwykle można nie odpowiedać za
    > zdarzenia losowe, zalanie, pożar, awaria dysku itp... ale już ciężko
    > sie wykręcić jest zwykle od odpowiedzialności od celowego wyrządzenia
    > szkody, a tutaj meiliśmy z czymś takim doczynienia. IMHO oczyiście.

    Nie mieliśmy. Mieliśmy do czynienia z pomyłką. Błędem operatora. Twoje
    urojenia są nieistotne.

    > Prowadzę firmę instalacyjno budowlaną, jeśli podczas mojej pracy na
    > budowie dom sie spali to mi nic do tego nie odpowiadam za zniszczenia
    > domu, Jeśli jednak mój pracownik podpali dom przez zaniedbanie czy
    > celowe działanie to właściciel ma pełne prawo scigac mnie za zniszczenie
    > domu.

    Bo takie podpisujesz umowy, gamoniu.

    > Umowa nie może całkowicie wyłączyć odpowiedzialność co ty sugerowałeś.

    Czyżby?

    > Celowe działanie na szkodę jest działaniem przestępczym i takiego nie

    Czyli wszelki hazard jest przestępstwem, włącznie z lotto.

    > można wyłączyć na drodze umowy, bo równie dobrze można by wyłączyć
    > odpowiedzialność np od morderstwa.

    Drogi gamoniu - to nie było celowe działanie na szkodę, ale pomyłka
    operatora. Równie dobrze mógł pomylić konta do skasowania a nie motywację.