eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawousunięcie danych z serwera › Re: usunięcie danych z serwera
  • Date: Thu, 15 Nov 2012 18:57:23 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:16.0) Gecko/20121010
    Thunderbird/16.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: usunięcie danych z serwera
    References: <50a48660$0$63629$c3e8da3$e408f015@news.astraweb.com>
    <50a4efcb$1@news.home.net.pl> <k839eo$d9e$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <k839eo$d9e$1@news.task.gda.pl>
    X-Enigmail-Version: 1.5a1pre
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
    Message-ID: <50a52d03$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1353002243 193.242.146.25 (15 Nov 2012 18:57:23 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 30
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
    artners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:711861
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.11.2012 18:40, Marek Dyjor pisze:

    >> Równie dobrze mogła to być awaria.
    >>
    >> Swoją szosą - oczywiście jako rozsądny człowiek, a nie kompletny
    >> idiota, ważne dane miałeś zapisane jeszcze w co najmniej jednym innym
    >> miejscu?
    >
    > a co to ma za zanczenie...

    Ogromne. Zapewne w umowie nie było żadnych gwarancji poza obietnicą starań.

    > celowe usunięcie danych nie jest wypadkiem losowym.

    Ależ jest - omyłkowo losowo zostało skasowane jego konto. Nie jest
    ważne, czy to błąd programu czy błąd operatora.

    > imho bez względu na zapisy w umowe ma prawo rządać zadośćuczynienia oraz
    > ewnetualnego odtworzenia danych.

    ROTFL

    > oczywiśćie sprawa może się oprzeć o sąd.
    >
    > jeśli ktos zgłaszał roszczenia to firma powinna czasow zablokowac konto
    > i poinformowac o tym fakcie właściciela konta.

    Tak, ale to bardziej sprawa kultury i profesjonalizmu, a nie prawa.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1