  • Data: 2009-11-19 11:42:47
    Temat: Re: ustawa flagowa??
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-11-2009 o 12:30:34 BK <b...@g...com> napisał(a):

    > dobra dobra - ale "niemoc" intelektualna dotyczy wszystkich kolejnych
    > rzadow, a nie tylko PO ;)

    Pokerowy Waldemar kiedyś czyścił sobie UOP, a teraz uniezależnił nas przez
    uzależnienie,
    był też Olin, cudotwórca Sachs ze swoimi kompanami, Buzek który zostawił
    dziurę Bauca
    i 4 pseudoreformy a teraz grzeje się na synekurze.
    Paradoksalnie to chyba Miller był polskim patriotą :)
    Także ja popieram tezę że mamy teraz powtórkę 18 wieku - penetracja od
    morza po góry.

    > Jesli przy kufelku pszenicznego i bawarskiej kielbasce to moze to
    > przezyje :) :) :)

    A to swoją drogą. Tylko warto wiedzieć że to nie jest kiełbasa swojska ;)

    --
    Tomek