    From: Marek <m...@j...www>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: usługi prawnicze, doradztwo prawne
    Date: Wed, 19 Apr 2006 19:12:00 +0000 (UTC)

    > świadczyć
    > Ależ owszem! chociaż ja bym z takiego "eksperta" nie skorzystał ;p

    A ja byc moze... Np. mam dluznikow, kilkadziesiat tysiecy do odzyskania
    oraz sprawy, za jakie (przynajmniej tak to czuje) naleza mi sie jakies
    odszkodowania, byc moze znaczne. Sa to tematy dosc trudne do
    przeprowadzenia od strony prawno/dowodowej. Chetnie zgodlilbym sie na
    usluge takiej osoby, jesliby zgodzila sie na wynagrodzenie w formie np. 20%
    uzyskanych kwot. Przypuszczam (nawet nie sprawdzalem), ze prawnik z
    tytulami i kancelaria nigdy na to nie pojdzie, natomiast taki student co
    zawziecie 3 rok studiuje I rok prawa moze bylby dosc uparty i chcialby sie
    za to zabrac... I wtedy - owszem - czemu nie?

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl