    From: "chemikpriv1" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urzednik
    Date: Sat, 19 Mar 2005 14:38:12 +0100

    > To ja Ci podrzuce jeszcze trochę takich doniesień. Na moim osiedlu jest
    > z10 kiosków. I zauważyłem, że rano pracuje w każdym z nich tylko jedna
    > osoba. Co więcej, w sklepiku z pieczywem, który mam pod nosem także
    > pracuje tylko jedna osoba na raz. Bezprawie, po prostu bezprawie. A co
    > będzie jak kioskarz zasłabnie? Albo sklepikarza napadną? Że już nie
    > wspomnę o pani w budce z zapiekankami i o panu w kantorze :P
    >
    > Pozdrawiam,
    > Beniamin

    No sluchaj drogi kolego - musimy rozgraniczyc tutaj mala (jednoosobowa - z
    tych co wymianiles) firme prywatna od bardzo duzej spolki z kapitalem skarbu
    anstwa (chociaz nie wiem do konca - bo nigdy mnie to nie interesowalo),
    ktora nie moze sobie lekcewazyc pewnych artykulow prawnych - i wlasnie
    takiego poszukuje. Jezeli ja bym sobie kupil i postawil w dozwolonym przez
    miasto miejscu KIOSK czy jakas tam budke z piwem to jak najbardziej - wydaje
    mi sie ze moge siedziec, ale to jest moje i moja odpowiedzialnosc - ale
    wydaje mie sie ze to jest calkiem co innego jezeli urzad poczty pozwala na
    otwieranie i urzedowanie jednej osobie na oddziale. Czy widzisz chociaz
    delikatna roznice?? Bo ja tak.

    Nie mozemy porownywac babci klozetowej ktora zawsze siedzi sama - chyba ze
    wdepnie do niej kolega na kawke w kibelku do koncernu np Orlen, ktory
    zatrudnia np 50-70 tys osob. Troche zboczyles z drogi ktora ja chce
    zmierzac - ale dzieki za odp