  • 1. Data: 2013-10-31 21:19:52
    Temat: urzadzenie rejestrujace - podsluch
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    teoretyczne rozwazania:

    rodzice nierzadko podsluchuja dzieci - oczywiscie dla ich dobra,
    moze byc to czesto spotykana elektroniczna niania, czy rzadsze
    cctv w domu kiedy dzieckiem opiekuje sie nie znana im
    niania\opiekunka - ja trzeba poinformowac, ale dziecko?

    np. pol rocznemu potomstwu raczej trudno wytlumaczyc ze bedzie
    noc wiec mama teraz stawia podsluch aktywowany glosem i idzie
    posiedziec na komputerze...

    co jednak w przypadku kiedy byc moze nadwrazliwy rodzic chcialby
    podlozyc kilkulatkowi 'pluskwe' aby nagrac jego dzien w
    przedszkolu?

    to tak przy okazji dyskusji przy piwie w ktorej
    roztrzasalismy legalnosc nagrania 'przez dziecko' przedszkolanki
    ktora podobno niezbyt ma kwalifikacje do opieki nad nimi
    jej dzieciaki narzekaja ze pani krzyczy i niezbyt chetnie chca
    przychodzic, rozmowa z nia i dyrektorka podobno nie przyniosla
    efektow

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2013-10-31 22:04:20
    Temat: Re: urzadzenie rejestrujace - podsluch
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezbyt chetnie chca
    > przychodzic, rozmowa z nia i dyrektorka podobno nie przyniosla

    Ja bym uznał, ze rodzice jako opiekunowie prawni maja prawo wyrazić zgodę
    na podsłuch w imieniu pociechy. W wypadku przedszkolanki dziecko nagrywa to
    co słyszy za zgodą swoich opiekunów prawnych :-) Troche naciągane, ale moim
    zdaniem przeszłoby przed sądem.

  • 3. Data: 2013-10-31 22:45:43
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2013 20:19:52 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > co jednak w przypadku kiedy byc moze nadwrazliwy rodzic chcialby
    > podlozyc kilkulatkowi 'pluskwe' aby nagrac jego dzien w
    > przedszkolu?

    urządzenia są dośc powszechne i przedszkolanka może podejrzewać takie
    działanie, a co za tym idzie zneutralizować
    po za tym co to miałoby być ? jaka pluskwa ? takie co wytrzymują ponad 3
    godziny to kosztują trochę więcej

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/miasto/index9.php

  • 4. Data: 2013-10-31 23:10:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> wrote in message
> [...]
    > działanie, a co za tym idzie zneutralizować
    > po za tym co to miałoby być ? jaka pluskwa ? takie co wytrzymują ponad 3

    w kwestie techniczne sie nie wglebialismy, chodzi bardziej o legalnosc
    takiego podsluchu samego w sobie

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2013-11-01 09:09:21
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-10-31 23:10, m4rkiz pisze:
    > "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> wrote in message
    >
    > w kwestie techniczne sie nie wglebialismy, chodzi bardziej o legalnosc
    > takiego podsluchu samego w sobie

    Nazwij to monitoringiem wizyjnym lub akustycznym i wtedy się nie będzie
    nikt czepiał
    ale aby to był monitoring a nie podsłuch i problemy to musi być pewna
    kolejność i zachowane warunki:
    - musi być zagrożenie lub podejrzenie zagrożenia np zmiana na
    niekorzystną zachowanie dziecka,
    - kamera czy mikrofon mają być tak umieszczone aby rejestrowały
    ewentualne zdarzenia związane z zagrożeniem - widziałem przypadek gdy
    wicedyrektor po włamaniu kazał zamontować ukryte kamery w ... szatni bo
    miał trochę odmienne podejście do seksu a miejsca zagrożone jak były
    nieobserwowane tak i zostały,
    - wykorzystanie nagrań tylko w tym celu w jakim zostały zamontowane i
    nie daj Boże aby wyciekły w celu np ośmieszenia kogoś publicznie.

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2013-11-01 11:19:23
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Była taka afera w jakimś zdaje się wrocławskim żłobku
    i nikt nie potępił podsłuhu w misiu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)