    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urzadzenia w DG
    Date: Wed, 05 Aug 2009 21:15:09 +0200

    On Wed, 05 Aug 2009 12:15:17 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Przepraszam, w razie czego?

    w razie potrezby porawienia statystyk wykrywalnosci przestepstw
    chociazby - w asyscie policji odpowiedni pracownik odpowiedniej firmy
    sponsorskiej.

    ktory to artykul prawa umozliwia policji zrobienie rewizji "na
    legitymacje" a pozniej w ciagu 7 dni musi miec nakaz od prokuratora?
    jak cos znajdzie to bedzie mial nakaz, a jak nie znajdzie to sie cos
    podciagnie - byle plytka z byle freewarem w opinii bieglego moze byc
    nielegalnym oprogramowaniem..

    pozdarwiam,
    Cyb