    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uregulowanie widywania dziecka
    Date: Sun, 17 Apr 2005 09:33:58 +0200

    > I Pani chce tego dowiesc stosując stary jak swiat sofizmat skatalogowany
    pod
    > numerem 33 w "Erystyce" Schopenhauera??

    niczego nie mam zamiaru dowodzic poza wypowiedzeniem sie na post nie mam
    zamiaru wchodzic w dyskusje filozoficzne ,ktore nijak maja sie do zapytania
    osoby zainteresowanej

    > oczywiscie, ze ma do tego prawo ... przy czym mowimy o pani argumencie a
    nie
    > o tym co zrobia ci ludzie. I nijak to sie ma do tego czy jeden rodzic
    > mieszka w Europie a drugi zalozmy w USA.

    proponowalabym przeczytac z uwaga pierwszy post w tym temacie

    Chodzi o utrudnianie kontaktu ze
    > strony matki czyli w konsekwencji utrudnianie wykonania wladzy
    > rodzicielskiej przez ojca

    a na czym to utrudnianie polega ? na tym , ze ona chcialaby jechac do matki
    ? wg. Pana powinna czekac az Pan ojciec wroci za rok czy dwa z kasa i zajmie
    sie dzieckiem?

    a nie o to gdzie ojciec przebywa.

    to samo w druga strone co ojca obchodzi gdzie bedzie przebywala matka
    dziecka? wg. Pana powinna cichutko siedziec na tylku czekajac az Pan ojciec
    wroci a jak Pan widzi wychowanie pod nieobecnosc ojca? i jak mialoby
    wygladac wg. Pana to zabezpieczenie ojca przed wyjazdem za granice?

    > twierdza, ze najgorsza matka jest lepsza od najlepszego ojca.

    hm ja sie z takim twierdzeniem nie spotkalam

    > Ale nie zaklada Pani ze dzeci moga byc manipulowane ??

    oczywiscie, ze zakladam jednak nie odnosi sie to do kazdej sytuacji ale tez
    wiem , ze zawistni rodzice , zaslepieni checia zemsty sami ksztaltuja swoj
    obraz w oczach dziecka

    przyniesie w koncu skutek czy nie ?? Bo wedlug pani zalozen to
    > jest bez znaczenia.

    napewno, nie jest jednak pewne , ze taki o jakim Pan pisze w wielu
    przypadkach zawisc kierowana w strone ojca przynosi odwrotny skutek w
    momencie zrozumienia przez dziecko istoty sprawy

    niemniej mowie o swojej
    > sprawie w kontekscie pewnego schematu dzialania sedziow rodzinnych.

    a tym samym na dzien dobry negatywnie Pan nastawia czlowieka , ktorego
    sytuacja jest troszeczke inna niz Pana

    > pytanie brzmi czy to jest dobra strategia by wymiar sprawiedliwosci dawal
    > powody do utraty zaufania u obywateli.

    napewno nie i o tym napewno nalezy glosno mowic

    Czy wymaganie odrobiny obiektywizmu
    > od strony sedziow jest tak duzym afrontem ??

    w sprawach rodzinnych sedziowie w wiekszosci przypadkow kieruja sie
    obiektywizmem

    > Pani sercu plec wlasna ... a to juz nie jest ok.

    i tu znowu pomyłka:) interesuje mnie tylko dobro dziecka i glupota obu stron
    , kobietki to niekiedy niezle artystki ale i facetom nic nie brakuje
    .Moglabym dyskutowac z Panem ale to nie miejsce na takie dyskusje , Pan jest
    wg. mnie rowniez bardzo skomplikowana osobką i myśle, że Pan nie dopuszcza
    innych opcji patrzac przez pryzmat swojej sprawy a przez to i utrata
    obiektywizmu

    > Byc moze gdyby pani orzekala to by bylo inaczej. Ja moge powedziec ze na
    > kilkanascie spraw w miare normalna postawe wskazuja mlodsze stazem sedziny
    > asesorki niz sedziny starsze ktore powinny miec doswiadczenie a maja
    > uprzedzenia.

    to nie tak:) na Pana miejscu doszukiwalabym sie bledow w swojej postawie

    Jedna z nich (starszych)prowadzi moja sprawe 7 raz ...
    > prawdopodobienstwo spotkania przy 7 razie bylo rowne trafieniu 5 w totka
    > przy tej ilosci spraw. To ciekawe...

    co takiego jest ciekawego w tym , ze kolejne rowniez bedzie prowadzila ta
    sama sedzia chyba , ze np. zachoruje ,czy zostanie przeniesiona do innego
    sadu ? wtedy napewno sprawe w spadku dostanie sedzia , ktora obejmie dany
    referat

    i tu informacja dla wszystkich osob pozywanych:) jesli zmienisz miejsce
    zam. lub tez jest prawdopodobienstwo, ze moze byc zlozone powodztwo
    przeciwko Tobie pofatyguj sie do sadu , to tylko spacer :) lub tez zloz do
    ostatniej swojej sprawy ,ktora miala miejsce krotka informacje o zmianie
    adresu do korespondencji ,

    > chodzilo oczywiscie o kase...

    j.w jest to w niektorych przypadkach bardzo pomocne

    > Czyli co ... gdy obywatel Polski ma pierwsza sprawe o alimenty to sad
    opiera
    > sie na oswiadczeniu osoby zainteresowanej tym, zeby pozwanego nie bylo na
    > sprawie a nie na danych z biura meldunkowego.

    dane biura meldunkowego wskaza lub nie a jesli nawet wskaza a osoba pozwana
    nie odbiera wezwan ? to co wtedy? :) ustanawia sie kuratora dla nieznanego z
    miejsca pobytu i zapada orzeczenie tu filozofia tez nie ma zastosowania a
    jedynie rozdz. k.p.c o skutecznym doreczeniu

    Moge tylko
    > pogratulowac...zastanawia po co podatnicy loza kosmiczne kwoty na
    utrzymanie
    > biur meldunkowych.

    ja proponowalabym poznanie troche przepisow prawa w tych zakresie

    > agrumetow oczekuje sie tylko od ojca dziecka.

    ja dalej bede twierdzila, ze od pozwanego a pozwanym moze byc rowniez matka

    > Co nie oznacza ze nie jestem.:)

    tez tak twierdze z mala poprawka :) kierujesz sie filozoficznym
    obiektywizmem a ja realistycznym :)

    pozdrawiam
    Sandra