  • 11. Data: 2006-02-28 12:37:07
    Temat: Re: uprowadzenie dziecka przez matke
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:c0pdd3-t0i.ln1@ziutka.router...
    > Jeśli to ta Sandra która tu dawniej dużo częściej zaglądała, to myślę że
    > ma i to spore :)

    Witam .Pozwolę sobie pozdrowić wszystkich uczestników grupy .Sandra po
    długiej nieobecności sobie trochę poczyta :)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-02-28 22:53:33
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    wiadomości news:c0pdd3-t0i.ln1@ziutka.router...

    > Jeśli to ta Sandra która tu dawniej dużo częściej zaglądała, to myślę

    jestes jej pelnomocnikiem czy gdybaczem grupowym?

    --
    pozdro
    ape

  • 13. Data: 2006-02-28 23:02:45
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > ja nie bede się tu licytować kto posiada większą wiedze w tym temacie
    Ty czy
    > Ja .W tej konkretnej sprawie nie wiedze problemu by ja pozytywnie
    załatwić ,
    > nie mowie,ze to będzie w ciągu paru dni załatwione ale ? sa jeszcze
    > postanowienia tymczasowe ,które załatwiają sporawe nim zakończy się
    cale
    > postępowanie.

    kazde z nas ma swoje dcoswiadczenia.
    ty masz te przewage, ze jestes tej samej plci co przecietna polska
    sedzina rodzinna i zespol rodk.
    wiem co mowie, bo juz jednego syna odzyskalem z pijackich rak polskiej
    przykladnej matki!
    druga europejska rozkraczewska nie pije za duzo
    nie mysl, ze generalizuje, bo pomagam mojej kolezance odzyskac jej
    dzieci.

    --
    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2006-03-01 10:38:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.02.2006 ape <a...@n...poczta.fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:c0pdd3-t0i.ln1@ziutka.router...
    > że
    > jestes jej pelnomocnikiem czy gdybaczem grupowym?

    Z tych 2ch możliwości, żadna nie da ci bezpośredniej szansy poplucia na
    kobiety w związkach, sądach rodzinnych i tu obecnych grupowiczów, może
    więc rozważysz jakiś inny zestaw?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2006-03-01 19:38:39
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:e5agd3-c6p.ln1@ziutka.router...

    > Z tych 2ch możliwości, żadna nie da ci bezpośredniej szansy poplucia
    na
    > kobiety w związkach, sądach rodzinnych i tu obecnych grupowiczów, może
    > więc rozważysz jakiś inny zestaw?

    a chcesz sie przekonac, ze kazda z nich da mnie takowa mozliwosc?
    :)))))))
    sprobuje zalozyc blotnik chroniacy macieje de (do czasu, ofkorz, bo
    chyba nie jestes jakos szczegolnie impregnoewany) :p
    btw. zestawy pro paupere zupelnie mnie nie satysfakcjonuja
    sec. btw: owa jeszcze nieopluta jeszcze niecnie i bezczelnie przeze mnie
    sandra nie jest chyba zamezna sedzina rodzinna piszaca na grupie?

    --
    pozdro
    ape