  • 1. Data: 2006-02-19 10:59:40
    Temat: egzekucja_alimentow
    Od: Ania <a...@a...pl>

    Witam, mam pytanie odnosnie egzekucji elimentów. We wniosku którego link
    przesyłam poniżej znajduje sie informacja dla komornika o skierowaniu
    egzekucji na ruchomośści, nieruchomości, oraz wiezrytelności kont
    bankowych dłużnika, wynagrodzenia za pracę (nazwa i adres pracodawcy).
    Tylko że ja, ze względu na odległości dzielące mnie z tym draniem oraz
    czas jaki upłynął odkąd wyjechałam z rodzinnej miejscowości (prawie trzy
    lata) nie mam na ten temat żadnych informacji. Co mogę zrobić w takiej
    sytuacji, czy komornik nie może sam tego sprawdzić, bo w moim mniemaniu
    jest to jego działka. Proszę i dziękuję za sugestie w tej sprawie.

    pozdrawiam
    Ania

    link do wniosku
    http://samodzielne-matki.free.ngo.pl/docs/egzekucja_
    alimenty.rtf

  • 2. Data: 2006-02-20 22:39:31
    Temat: Re: egzekucja_alimentow
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Ania napisał(a):
> [...]
    > sytuacji, czy komornik nie może sam tego sprawdzić, bo w moim mniemaniu
    > jest to jego działka. Proszę i dziękuję za sugestie w tej sprawie.

    nie musisz tego wszystkie pisac, we wniosku jest napisane skad ma
    sciagac alimenty, ruchomosci sam sprawdzi jakie dluznik ma,
    nieruchomosci tak samo, nr konta rowniez (chociaz jest bardzo przydatne
    napisanie w jakim banku), czy pracuje jesli tak to gdzie- rowniez jest
    latwe do ustalenia, im wiecej informacji napiszesz tym szybciej moze byc
    przeprowadzona egzekucja najwazniejsze: imie nazwiko, adres, PESEL. W
    przypadku bezskutecznosci, mozesz ubiegac sie o zaliczke alimentacyjna.