  • 1. Data: 2006-02-19 08:31:49
    Temat: Agent i pracownik czy to nie jest sprzeczne z ineresem ubezpieczonych?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Czy agent a zarazem pracownik zakładu ubezpieczeń mógł być przesłuchiwany w
    trakcie śledztwa na okolicznośc kradzieży auta, które było ubezpieczone w
    jego zakładzie skoro twierdzą, że ja nie zgłosiłem szkody w roku 1992?
    Dostarczyli równiez polisy auto- casco.

  • 2. Data: 2006-02-19 12:51:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy agent a zarazem pracownik zakładu ubezpieczeń

    Agent nie może byc pracownikiem zakładu ubezpieczen w mysl ustawy o firmach
    ubezpieczeniowych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt