  • Data: 2006-03-06 12:30:35
    Temat: Re: uporczywy komorkowicz
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6li3f8zweffz.dlg@onet.pl...
    > Czyli wyglądałoby to mniej więcej tak:
    > - połączenie lokalne (brutto) - 0,35 zł
    > - połączenie na tel. komórkową - 1,85 zł
    >
    > Osoba która dzwoni na mój stacjonarny aparat pokrywa 0,35 zł (dla
    > uproszczenia za minutę) a ja ze względu iż ustawiłem przekierowanie na
    > komórkę pokrywam tylko 1,85 - 0,35 = 1,50 zł ????

    Nie, Ty i tak pokrywasz całość. Ale zauważ, że połączenie
    jest zestawione tak: A --> B --> C (gdzie A to osoba dzwoniąca,
    B to Ty, a C - komórka, na którą zrobiłeś przekierowanie).
    No i A pokrywa koszt połączenia A --> B, a B (czyli Ty) -
    B --> C.

    > Ale jeżeli osoba która dzwoni "niby" na stacjonarny mój płaci owe 0,35 a ja
    > za przekierowanie płacę 1,85 - to tutaj już dochodzi do podwójnej opłaty za
    > usługę połączenia telefonicznego.
    > Dlaczego?

    Wyżej wyjaśniłem.

    > Ponieważ operator zarabia 0,35 + 1,85 = 2,20 zł a w sumie jest realizowane
    > JEDNO połączenie które powinno kosztować 1.85 zł.

    Ale dlaczego sądzisz, że tak powinno być? I kto wg Ciebie
    w takim razie powinien płacić za połączenie A --> B --> C?

    > Przecież (przynajmniej kiedyś) można było zatelefonować na centralę i
    > poprosić o połączenie z danym nr na koszt osoby do której się dzwoniło.
    > Jeżeli ta osoba wyraziła zgodę - w pełni ponosiła koszt tego połączenia.
    > Tak np. dzieci dzwoniły z kolonii do rodziców :)

    No wiem, ale jaki to ma związek z przekierowanymi połączeniami? :)

    Piotr