  • Data: 2006-03-06 12:58:37
    Temat: Re: uporczywy komorkowicz
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 mar o godzinie 13:30, na pl.soc.prawo, PiotRek napisał(a):

    > Nie, Ty i tak pokrywasz całość. Ale zauważ, że połączenie
    > jest zestawione tak: A --> B --> C (gdzie A to osoba dzwoniąca,
    > B to Ty, a C - komórka, na którą zrobiłeś przekierowanie).

    Tak jest do czasu zestawienia połączenia fizycznego pomiędzy A - C, za
    który ja płacę przecież (jako C)

    > No i A pokrywa koszt połączenia A --> B, a B (czyli Ty) -
    > B --> C.

    No nie bardzo - poniewaz stacja "B" jest zupełnie pominięta w przypadku -
    to nie jest przecież rozmowa konferencyjna - B nie bierze tutaj udziału
    fizycznie.

    > Wyżej wyjaśniłem.

    Gdyby tu była sytuacja że "B' brałoby by udział w połączeniu fizycznym -
    nie miałbym problemu ;)

    > Ale dlaczego sądzisz, że tak powinno być? I kto wg Ciebie
    > w takim razie powinien płacić za połączenie A --> B --> C?

    Ale takie połączenie nie ma racji bytu przy "przekierowaniu"!!!
    To co schematycznie opisałeś to zestawienie rozmów konferencyjnych.

    A co do Twojego pytania:
    skoro fizycznie połączenie nastęuje pomiędzy A a C to powinien pokryć
    koszt osobnik "C" (w domyśle to ta sama osoba która ustawiła przekierowanie
    z B)

    > No wiem, ale jaki to ma związek z przekierowanymi połączeniami? :)

    Związku technicznego nie ma - miałem w domyśle tylko to że skoro za
    połączenie płaci "C" to dlaczego ma DODATKOWO płacić "A" ?
    I stąd mi przyszło na myśl to że można zamówić rozmowę na koszt osoby do
    której chce się dzwonić o ile ta osoba wyrazi zgodę na obciążenie jej
    rachunku.

    --
    Herbi
    06-03-2006 13:58:33