  • Data: 2006-05-08 09:18:49
    Temat: Re: upomnienie - kara za postoj w strefie - jak sie wywinac?
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > kombinuje,
    >
    > To akurat przerabialem. Odpisali, ze to tylko powiadomienie i od tego nie ma
    > odwolania. I jak sie nie zastosuje to oni kieruja sprawe dalej (chyba sad
    > grodzki) i dostaje o tym informacje i dopiero wtedy moge wnosic zazalenie
    > czy cos tam

    no wiec prosze bardzo - moge sobie do sadu polazic, ale zaden kmiot nie
    bedzie mi wsadzal nic za wycieraczki, bo, tak jak i reklamowki burdeli - po
    postu je wyrzucam.
    Sposob egzekwowania haraczu bez uregulowan prawnych, kiedy to jakis leniwy
    ludek po ukladzie (bo zbyt leniwy, by go kto normalny zatrudnil) wkladajac
    jakis swistek ma wieksze prawa od policji (ktora to musi wreczyc mandat
    obywatelowi, a nie podrzucac go ze skulonym ogonkiem wycieraczce jego
    samochodu) mnie zadziwia, choc w tym sk*nym kraju juz nic dziwic nie powinno.

    zdrowki
    hania