  • Data: 2006-03-31 15:03:00
    Temat: Re: uniewinnienie dot. wykroczenia a roszczenie odszkodowawcze
    Od: " " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A od kiedy to kontakt z ustawowym organem panstwa stanowi podstawe
    > przyznania odszkodowania?
    > Moze jeszcze pozwiesz pracodawce, ze przez niego masz kontakty z Urzedem
    > Skarbowym?

    moze żle to ujałem, miałem na mysli odszkodowanie od osoby, która zgłosiła
    na policję ten fakt, po czym okazało się, ze nie miał on miejsca, wobec
    czego nastapiło uniewinnienie; osoba ta zgłaszajac wykroczenie, którego nie
    popełniono (bo nastąpiło uniewinnienie) spowodowała wszczecie postepowania
    ws wykroczenia i w konsekwencji nieprzyjemnosci dla osoby obwinionej, a
    nastepnie uniewinnionej

    również pozdrawiam