eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumowa z operatorem komorkowym › Re: umowa z operatorem komorkowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa z operatorem komorkowym
    Date: 17 May 2007 10:07:05 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 56
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <f2foat$7ts$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1179389225 25676 213.180.130.18 (17 May 2007 08:07:05
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 May 2007 08:07:05 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.23.63.130, 192.168.243.49
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.5)
    Gecko/20041108 Firefox/1.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:461816
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam wszystkich grupowiczów.
    > Mam prośbę o poradę w sprawie umowy zawartej z operatorem sieci komórkowej.
    > A więc w czym rzecz ... Postanowiłem z racji zawodowych sprawić sobie na
    > laptopie
    > z racji zawodowych internet bezprzewodowy w technologii 3G/Edge ...
    > W związku z tym udałem się we Wrocławiu do nowo otwartego Pasażu
    > grunwaldzkiego
    > w celu podpisania umowy. Laptop mój jest fabrycznie wyposażony w kartę 3G ze
    > złączem
    > karty sim zatem nie zakupiłem w promocji jakiegokolwiek sprzętu bo nie był
    > mi potrzebny.
    > Umowa na czas nieokreślony pociągała za sobą opłatę aktywacyjną 300 zł, więc
    > postanowiłem
    > podpisać umowę na rok. Poziom obsługi powalił mnie na kolana. Za pierwszym
    > razem Pani
    > poddała się na starcie ze względu na nie działający system komputerowy. Za
    > drugim razem
    > walka z systemem trwała 50 minut przeplatana licznymi telefonami do
    > centrali. W końcu Pani
    > z pominięciem systemu wydrukowała mi umowę i dała do podpisania, jednak
    > miałem ją
    > odebrać w dniu następnym i tak też się stało ...
    > Przed podpisaniem umowy Pani w salonie zapewniła mnie kilkakrotnie, że w
    > zadeklarowanym
    > przeze mnie miejscu użytkowania komputera będę miał na pewno zasięg sieci
    > edge i transfery
    > rzędu 100-150 kbps. Rzeczywistość okazała się zupelnie inna, a poziom usługi
    > podobny
    > jest do poziomu obsługi w salonie. Mówiąc krótko krew mnie zalewa
    > permanentnie bo transfery
    > wynoszą średnio 40 kbps czyli wolniej niż z modemu gniazdkowego.
    >
    > I tu pytanie - czy jest jakiś przepis, ustawa, prawo konsumenta - zwał jak
    > zwał - jakaś podstawa
    > prawna która daje mi możliwość zerwania umowy w pierwszych dniach (7, 10, 14
    > ?) bez ponoszenia
    > konsekwencji finansowych w postaci kary umownej ściąganej przez operatora??
    > Słyszałem od paru znajomych że jest prawo dające możliwość zerwania /
    > anulowania umowy w ciągu
    > jakiegoś krótkiego okresu parodniowego od podpisania umowy.
    >
    > W sobotę minie tydzień od podpisania umowy, więc będę bardzo zobowiązany za
    > wszelkie sugestie.

    nie ma takiego prawa...tzn jest, ale nie dotyczy opisanej przez Ciebie sytuacji.
    Sprawa moze byc tylko przestroga dla innych, zeby nie wierzyc w zapewnienia
    "konsultantek" i tym bardziej nie podpisywac zadnych umow tylko i wylacznie w
    oparciu o podawane przez owe konsultantki dane. Gdybys mial gwarancje transferu
    na umowie - to co innego, ale nikt transferu na umowie nie zagwarantuje ;)

    pozdrawiam
    d.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1