  • 11. Data: 2005-05-23 13:45:32
    Temat: Re: umowa z TPSA na usługe internet- czy moge rozwiązac
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ..::Friend::.. napisał(a):
    > (bo w umowie było wyraznie napisane: kazda podwyzka z winy lub nie TPSA powinna być

    > poprzedzona zawiadomieniem z miesięcznym wyprzedzeniem a takowego nie było)
    tak. tylko podwyzka czego? podwyzka ceny netto czy brutto?
    a co do zwrotow vatu - to mi sie wydaje ze tpsa w ramach rekompensaty i
    proby zlapania dobrego image'u promocyjnie zwraca vat za 3m-ce:)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2005-05-23 13:52:34
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    > tak. tylko podwyzka czego? podwyzka ceny netto czy brutto?

    Podywżka ceny. Cena - z definicji (i ustawy) - oznacza cenę wraz ze
    wszystkimi podatkami.

    L.

  • 13. Data: 2005-05-23 18:45:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    buraxta <b...@g...com> niebacznie popelnil

    > Ale to nie ich problem ile ty płacisz, bo oni dostają jedynie 59
    > zł :)
    A powyżki za miejsca parkingowe to TePies?
    Jak koniki od japanupopilnuje poniosą o parę zeta, zarząd to wrzuci
    w koszta, itd. itd. za usługę zaczniesz płacić 150zet to dalej
    będziesz twierdził, że cena NIE wzrosła?

    --
    pozdro
    poreba