    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa sprzedazy ziemi
    Date: Fri, 5 Aug 2005 19:34:46 +0200

    > Obserwuję cię od jakiego? czasu i fascynujesz mnie. Nie wiem sk?d czerpiesz
    > wiedzę, bo wiesz zwykle, że gdzies dzwoni, tylko nie do końca wiesz gdzie.
    > Do notariusza potrzeba: wypis z rejestru gruntów, mapę ewidencyjn?, odpis z
    > Księgi Wieczystej.
    > Wypis i mapa musza być z piecz?tk?, że służ? do dokonania wpisu w KW.

    Xeniczko ...

    Nie wiem skad czerpiesz widze, wiesz zwykle, ze gdzies dzwoni ;)

    To co potrzeba, to zalezy od notariusza. Jako, ze odpowiadaja oni swoim
    majątkiem za "dawanie świadectwa", to wymagaja roznych dokumentow. Jak
    notariusz jest luzak, to poswiadczy tez umowe sprzedazy bez zadnych
    papierow. Zazwyczaj wymagaja wypisu z KW, czasami sami jadą do sądu
    zajrzec do KW, wszystko zalezy od kwoty transakcji czyli prowizji i
    ryzyka jednoczesnie.

    --
    Krzysiek, Krakow