    From: "Haha" <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa przedwstępna - zakup mieszkania
    Date: Sun, 20 Nov 2011 22:08:12 +0100

    Użytkownik "arturs" <n...@m...mnie.tu> napisał w wiadomości
    news:jabpgf$v86$1@news.onet.pl...

    > Ale gwarancji czego?
    > Notariusz zrobi taką umowę co najmniej poprawnie, kolejności mu się nie
    > popierzą, nazwenictwo poprawne też będzie, zgodne z prawem to będzie,
    > będzie można z tego windykować jakby coś, hipotekę też poprawnie załatwi..
    > może dlatego że większość dosyć często coś takiego robi..
    > bo tego co zaprezentowałeś to nawet poprawić się nie da..

    Z tego co widzę to albo będzie dobrze i żadna umowa mi się nie przyda
    albo będzie źle i wtedy żadna umowa mi nie pomoże. W drugim przypadku
    trzeba sobie od razu strzelić w łeb. Mam chyba z 5 znajomych którzy w ciągu
    ostatnich miesięcy kupowali mieszkanie i wszystko odbywało się bez żadnego
    dodatkowego łażenia po prawnikach czy notariuszach a ja się na pewno
    i tak w coś wpierdole. Coś musiało być z tym mieszkaniem nie tak skoro
    nikt go do tej pory nie chciał i teraz już wiem co.

    Jutro pewnie zadzwonie do jakiegoś notariusza ale skąd mam wiedzieć
    który jest sprawdzony skoro nigdy żadnego nie sprawdzałem ?