  • Data: 2009-01-04 09:40:04
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji - pracodawca nie placi
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-01-2009 o 10:16:58 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Odpowiadam testowo - specjalnie na życzenie witka.
    > I widzę, że przestawia mi się samo na utf.

    Opera mi sama odpowiada w UTF, ale wczesniej konwertuje wszystko
    do tegoż UTF-a więc nie powinienem krzaków generować.
    Gdybym przestawił na ISO, to też zawsze bym odpowiadał w ISO,
    konwertując wcześniej UTFy.
    Witek z tego co widzę odpowiada w kodowaniu postu na który odpowiada,
    czyli pewnie w Thunderbirdzie można tak ustawić.

    Pozdrawiam,
    Tomek