  • Data: 2005-01-03 12:31:42
    Temat: Re: umowa o pracę + umowa o dzieło
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    macso napisał(a):
    > Użytkownik "Asmodeusz"

    > jeśli potraktować dzieło faktycznie jak dzieło i zastosować 50% koszty
    > uzyskania,
    > to wyjdzie 9,5 % podatku.

    50% kosztów uzyskania nie porzysługuje przy umowie o dzieło a przy
    przekazaniu praw autorskich.
    Zupełnie przypadkiem przekazanie praw może być częścia umow od dzieło,
    ale to tyle punktów stycznych.

    Jak zlecę komus wymurowanie mi ścianki w biurze to to jest umowa od
    dzieło. Ale praw autorskich żadnych do tego muru wykonawca nie ma, więc
    i przekazać ich ani korzyści z nich ciągnąć nie może.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813