  • 1. Data: 2005-10-03 14:44:34
    Temat: umowa o prace-od kiedy obowiazuje?
    Od: "P.H.U. \"STEELA\"" <s...@g...pl>

    witam
    mam pytanie dotyczace momentu obowiazywania umowy o prace:
    jezeli w umowie jest zapisane ze umowa zostala zawarta w dniu 01.01.2005 a
    data wydruku umowy i jej podpisania jest powiedzmy 15.01.2005 r. to od kiedy
    ona obowiazuje?
    od momentu jej podpisania czy od momentu w ktorym jest to zapisane w umowie?
    z gory dziekuje za odpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-03 16:06:40
    Temat: Re: umowa o prace-od kiedy obowiazuje?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    data od której obowiązuje umowa o pracę powinna być wpisana w treści
    umowy o pracę i nie musi być taka sama jak data zawarcia umowy czy
    data wydruku lub podpisania umowy.
    Trzeba dokładnie przeczytać umowę o pracę, w której powinien być zapis
    o zatrudnieniu na czas określony, nieokreślony, okres próbny itp. od
    dnia .........

    wa

  • 3. Data: 2005-10-04 21:22:36
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    P.H.U. "STEELA" wrote:
    > jezeli w umowie jest zapisane ze umowa zostala zawarta w dniu 01.01.2005 a
    > data wydruku umowy i jej podpisania jest powiedzmy 15.01.2005 r. to od
    > kiedy ona obowiazuje?

    Antydatowanie jest przestępstwem.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 4. Data: 2005-10-05 18:53:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Antydatowanie jest przestępstwem.

    Jakie antydatowanie? Umowa została ZAWARTA (ustnie) 01.01. a pisemnie
    została POTWIERDZONA 15.01. Prawo pracy to dopuszcza aczkolwiek termin na
    napisanie umowy jest siedmiodniowy a tu jest 14 dni.
    Antydatowanie byłoby gdyby 15.01. ktoś podpisał dokument i postawił przy
    tym datę 01.01.