  • Data: 2004-09-06 08:26:17
    Temat: Re: umowa o prace czy powinna byc okreslona kwota zarobku?
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie czy w umowie o prace oprocz podanych ilosci godzin pracy
    > tygodniowo powinno byc wyszczegolnienie ilosci zarabianych pieniedzy???

    Zasadniczo tak, ale może być ta kwota podana "różnym schematem". To znaczy,
    z umowy musi jasno wynikać, że zarabiasz nie mnie niż 824,00zł brutto a
    pozostałe składniki mogą być podane w formie np. "plus prowizja w wysokości
    2% od obrotu i ekiwalent w wysokości 25zł kwartalnie za za wykorzystywanie
    prywatnych gumiaków do pracy". Przy czym muszą być w umowie wyszczególnione
    wszystkie składniki i jeśli w zakładzie pracy nie ma "regulaminu
    wynagradzania" to i schemat liczenia poszczególnych składników.
    pozdrawiam
    Kaliope