    From: "atomek" <...@...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa o poufnosci!???
    Date: Fri, 27 Aug 2004 12:00:04 +0200

    No pogadałem z nimi i zechciałem żeby wygladała teraz tak.

    Co było dla mnie niezrozumiałe to wykreśliłem itd...

    Tomek

    1. FIRMA.COM zleca Wykonawcy napisanie aplikacji serwerowej na potrzeby
    urządzenia budowanego przez FIRMA.COM, zwanego DEVICEem. FIRMA.COM
    udostępnia Wykonawcy informacje wymagane dla napisania oprogramowania, jak
    również wypożyczy prototyp DEVICEu.

    2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszystkich poufnych i
    niepodlegających ujawnieniu informacji i faktów, o których dowie się w
    trakcie dwustronnej współpracy.

    4. Informacją poufną i objętą tajemnicą w rozumieniu niniejszej umowy jest
    każda informacja dotycząca rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych,
    programistycznych i funkcjonalnych DEVICEu oraz każda inna informacja,
    niezależnie od technicznego, handlowego lub innego charakteru tej
    informacji, której ujawnienie wyrządziło szkodę FIRMA.COM.

    FIRMA.COM ma prawo do żądania odszkodowania na zasadach ogólnych w granicach
    poniesionej przez FIRMA.COM szkody.

    5. Umowa niniejsza wchodzi w życie z dniem jej podpisania i obowiązuje przez
    okres 10 lat, a zobowiązania Wykonawcy pozostają w mocy w zakresie
    oznaczonym niniejszą umową również w przypadku przerwania lub rezygnacji z
    wykonania prac, o których mowa w pkt.1.

    6. Wszystkie urządzenia wypożyczone przez FIRMA.COM zostaną zwrócone przez
    Wykonawcę w terminie 1 tygodnia od chwili zakończenia prac lub zgłoszenia
    rezygnacji, pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 500 zł (słownie -
    pięćset złotych) za każdy dzień zwłoki.

    7. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy
    Kodeksu Cywilnego.

    8. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących
    egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.