    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa o dzieło na zwolnieniu lek.?
    Date: Fri, 30 Jul 2010 01:05:00 +0200

    W wiadomości news:i2r3sl$ucm$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ale mając umowę o pracę jest pracownikiem, i wówczas nie może wykonwać
    > żadnej pracy. Umowa o dzieło też praca.
    Zarobkowej podobno.
    Za darmo wolno?
    A co to jest wg ciebie zarobek?
    500 zł czy np 100 l benzyny?

    > Napisz glosę krytyczną, to wówczas podyskutujemy.
    Też mi zajęcie. Wolę zarabiać.
    I powtarzam ci - wyrok w konkretnej sprawie nie jest źródłem prawa.

    ,8335,orzeczenie.html
    > Oczywiście, przecież mówimy o pracowniku, który jest na zwolnieniu, i na
    > tym zwolnieniu nie może wykonywać "każdej aktywności ludzkiej zmierzającej
    > do osiągnięcia zarobku".
    Prosiłem, abyś poprawił linkowanie bo mnie się po tobie nie chce poprawiać,
    a chętnie przeczytam całość, nie jakiś tam cytowany urywek.

    > Nie dyskutujemy na temat czy dzieło trzeba ozusować,
    Ależ to jest istotna kwestia.

    > tylko czy można być na chorobowym na umowie o pracę i wykonywać dzieło.
    Pisałem, że sprawa nie jest taka prosta.
    Zależy od konkretnej sytuacji.
    I nawet podałem przykład.

    > Przedstawione orzeczenia, i nie tylko one, sugerują że nie. Ale oczywiście
    > w Polsce nie ma precedensu. Pomimo dziesiątków wyroków,
    Zaraz będzie, że tysięcy...

    > zainteresowany czytelnik wątku może również oprzeć się na autorytecie
    > Jotte'go.
    Albo np. Liwiusza. Tyle samo warte.

    1,34,3.html
    > Na koniec?
    Jebłem się, przedostatni akapit miało być.

    --
    Jotte