    From: "Yoan" <y...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa o dzieło
    Date: Fri, 13 Dec 2002 07:45:28 GMT

    news:atb04o$n8q$1@absinth.dialog.net.pl...

    > odpowiedzi udzieli k.p od art.22 co to jest umowa o pracę i jakie rodzi
    > skutki oraz od art.627 umowa o dzieło ...odpowiedzieć sobie na pytanie co
    > jest umowa o prace i co to jest umowa o dzieło ...
    >
    > Sandra

    dziękuję, ale zalezy mi aby ktoś odpowiedział konkretnie jak jest
    w moim przypadku. Jeśli pracuję w miejscu wyznaczonym przez
    pracodawcę, w godzinach stałych (8-16) 5 dni w tyg. będąc
    pod kontrolą kierownika, czy wtedy jest mój pracodawca zobowiązany
    zatrudnić mnie na umowę o pracę?
    czytałam k.p. ale z tego co rozumiem to mam rację, ale nie jestem pewna.
    Proszę o odpowiedź
    dziękuję
    Asia