  • Data: 2012-02-07 14:43:27
    Temat: Re: umowa najmu - wielu najemców
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (07.02.2012 15:14), moon wrote:
    > O to chodzi, że jak nie ma, to musi pożyczyć:) albo mu wymówię;

    Ale co potem? Nie ma, nie pożyczył, wymówiłeś mu, wyprowadził się.
    Jesteś kilka czynszów do tyłu. Jak upierdliwy bądź kuty na cztery nogi
    bądź wyjątkowa fleja i/lub to jesteś kilkanaście czynszów do tyłu i/lub
    niezapłacone media za kilka miesięcy i/lub kupa kasy za zniszczenia czy
    coś w tym stylu.

    A na dodatek przychodzi za pół roku rozliczenie ogrzewania.

    A student mówi "no skąd wezmę jak nie mam". Co robisz w takiej sytuacji?
    Bo ja idę do "tego drugiego" i mówię żeby płacił, a on ma obowiązek płacić.

    p. m